Szanowni Wnioskodawcy i Beneficjenci programu Leader.
Szanowni Przedsiębiorcy.
Koniec roku to czas podsumowań i refleksji. To także czas porządkowania wielu spraw i przygotowań na kolejny rok. Realizujecie obecnie projekty na rozpoczęcie lub rozwijanie swoich działalności gospodarczych. Niektórzy z Was są na etapie uzupełniania wniosków o dofinansowanie, inni aneksują umowy a jeszcze inni złożyli już końcowe wnioski o płatność. Wszystkich Was serdecznie zapraszamy na „Forum biznesu” pt. „Jak realizować, promować i rozliczyć projekty biznesowe z dotacji Leadera”, to jest spotkanie refleksyjne poświęcone w całości podsumowaniu dotychczasowych naborów, wymianie informacji i doświadczeń oraz wypracowaniu rozwiązań, które mogą ulepszyć ocenę i realizację Waszych projektów.
Spotkanie odbędzie się 11.12.2018 roku (wtorek) o godz. 10:00 w siedzibie naszego stowarzyszenia, Rynek 52 w Niemodlinie.
W załączeniu przesyłam program spotkania. Ze względów organizacyjnych prosimy o potwierdzenie swojego udziału do 5.12.2018 roku pod numerem telefonu: 77 4606 351.
Program forum:
Powitanie uczestników i krótka autoprezentacja (20 min.)
Statystyka naborów i stan oceny wniosków w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego. Podsumowanie dotychczasowych naborów na wsparcie działań biznesowych w PBN (20 min.)
Uzupełnianie wniosków o przyznanie pomocy, na co zwracać uwagę i czego się wystrzegać (20 min.)
Runda pytań (20 min.)
Przerwa kawowa (15 min.)
Księga wizualizacji- co to jest, do czego służy i czy dotyczy mojego projektu? O obowiązku informowania o dofinansowaniu (20 min.)
Wniosek o płatność- szczęśliwy finał (1 h)
Dyskusja, wymiana doświadczeń i podsumowanie forum (20-30 min.)