Termin |
Cel komunikacji /planowane rezultaty |
Działanie |
Grupy docelowe |
Środki przekazu |
Wskaźniki |
Koszty (zł) |
Analiza efektywności działań i środków przekazu |
Sposób wykorzystania informacji zwrotnej w procesie realizacji LSR |
Działania zapasowe/dodatkowe na wypadek problemów |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I. ORGANIZACJA ZADAŃ ANIMACYJNYCH (184 500,00 zł), w tym:
|
|||||||||
I.1. (1-4) PROMOCJA I INFORMACJA (104 500,00 zł) |
|||||||||
1 poł.2017 |
CEL: Rozpowszechnianie informacji na temat założeń LSR, konkursach/naborach w ramach wdrażania LSR, działaniach LGD oraz bieżącym stopniu osiągania celów i wskaźników LSR. Dotarcie do osób z grup defaworyz. z LSR/ zwiększenie udziału osób defaworyz. we wdrażaniu LSR |
Broszura o LSR |
Ogół mieszkańców obszaru, potencjalni beneficjenci |
Rozpowszechnianie materiału druk.- skryptu LSR |
Liczba egzemplarzy broszury LSR- 5000 |
7000 |
Ankieta dla mieszkańców odwiedzających biuro z pytaniem o źródło informacji o założeniach LSR, konkursach, naborach, stanie realizacji LSR , |
Ocena skuteczności stosowanych rozwiązań – zwiększenie nakładów na najbardziej skuteczne środki przekazu . Ewentualna modyfikacja planu komunikacji |
Bieżące śledzenie najnowszych trendów związanych z przekazywaniem informacji/serwisów informacyjnych, społecznościowych, pod kątem ich wykorzystania w rozpowszechnianiu informacji , szczególnie w zakresie nowoczesnych technologii.
|
Co miesiąc od V 2016 do III 2023- 1 strona A4 + dodatkowa strona II poł. 2016, II poł. 2019 |
Materiały prasowe |
Ogół mieszkańców obszaru, potencjalni beneficjenci |
Zamieszczanie inform. w prasie lokalnej |
Liczba artykułów w prasie lokalnej-85 |
85000 |
||||
50 szt.-II poł. 2017 r. |
Plakaty |
Mieszkańcy obszaru, w tym bezrobotni do 35 r.ż., 55+, i kobiety |
Zamieszczanie na tablicy ogłoszeń przed siedzibą LGD |
Liczba plakatów |
500 |
||||
1 poł. 2018, 1 poł. 2021 |
Ulotki o LGD i grupach defaw. |
Mieszkańcy obszaru, w tym bezrobotni do 35 r.ż., 55+, i kobiety |
Udzielanie informacji osobiście przez pracowników biura |
Liczba ulotek |
12000 |
||||
I.1. (5-11) SPOTKANIA (10 000,00 zł) |
|||||||||
1 poł. 2017, 1 poł. 2019 |
|
Spotkanie informacyjne dla Przedsięwzięcia 1 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 1 |
Spotkanie inform. |
Liczba spotkań – 2 |
2000 |
Ankieta do uczestników spotkań na temat przydatności przekazanych informacji w procesie ubiegania się o dofinansowanie |
Ocena skuteczności przekazywania informacji na spotkaniach informacyjnych, godzin ich organizacji i miejsca w których się odbywają |
Przeprowadzenie szkoleń dla osób odpowiedzialnych za prezentacje na spotkaniach , modyfikacja godzin przeprowadzania spotkań i miejsc ich organizacji |
1 poł.2019 |
CEL: Zwiększenie wiedzy na temat warunków ubiegania się o dofinansowanie w ramach LSR REZULTAT: zwiększenie ilości uczestników spotkań, którzy zgłosili się do biura po spotkaniu informacyjnym w celu ubiegania się o dofinansowanie |
Spotkanie informacyjne dla Przedsięwzięcia 2 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 2 |
Spotkanie inform. |
Liczba spotkań – 1 |
800 |
|||
1 poł. 2017 |
Spotkanie informacyjne dla Przedsięwzięcia 3 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 3 |
Spotkanie inform. |
Liczba spotkań – 1 |
800 |
||||
1 poł. 2017, 2 poł.2018 |
Spotkanie informacyjne dla Przedsięwzięcia 4 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 4 |
Spotkanie inform. |
Liczba spotkań – 2 |
1600 |
||||
1 poł. 2017, 2 poł.2018 |
Spotkanie informacyjne dla Przedsięwzięcia 5 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 5 |
Spotkanie inform. |
Liczba spotkań – 2 |
1200 |
||||
2 poł. 2017, 2 poł. 2019 |
Spotkanie informacyjne dla Przedsięwzięcia 6 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 6 |
Spotkanie inform. |
Liczba spotkań – 2 |
2000 |
||||
2 poł. 2017, 2 poł. 2019 |
Spotkanie informacyjne dla Przedsięwzięcia 7 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 7 |
Spotkanie inform. |
Liczba spotkań – 2 |
1600 |
||||
I.2. (12-17) SZKOLENIA (26 000,00 zł) |
|||||||||
2 poł. 2018, 2 poł. 2020
|
CEL: Zwiększenie wiedzy na temat warunków ubiegania się o dofinansowanie w ramach LSR REZULTAT: zwiększenie ilości wniosków poprawnym pod kątem formalnym i merytorycznym |
Szkolenie dla Przedsięwzięcia 1 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 1 |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba szkoleń - 2, |
4000 |
Ankieta na temat pozyskania nowej wiedzy przez uczestników szkolenia |
Ocena przydatności organizacji szkoleń w procesie ubiegania się o dofinansowanie |
Zmiana stosowanych metod szkoleniowych, zmiana kryteriów wyboru prowadzących szkolenie |
1 poł.2018 |
Szkolenie dla Przedsięwzięcia 2 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 2 |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba szkoleń - 1, liczba uczestników szkoleń 30 |
3000 |
||||
2 poł. 2020 |
Szkolenie dla Przedsięwzięcia 3 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 3 |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba szkoleń - 1, liczba uczestników szkoleń 30 |
3000 |
||||
2 poł.2017, 1 poł.2021 |
Szkolenie dla Przedsięwzięcia 4 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 4 |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba szkoleń- 2, liczba uczestników szkoleń 40 |
4000 |
||||
1 poł 2019, 2 poł. 2020, 2 poł. 2022 |
Szkolenie dla Przedsięwzięcia 5 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 5 |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba szkoleń- 3, liczba uczestników szkoleń 60 |
6000 |
||||
2 poł. 2017, 1 poł. 2019, 2 poł. 2020 |
Szkolenie dla Przedsięwzięcia 6 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 6 |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba szkoleń- 3, liczba uczestników szkoleń 60 |
6000 |
||||
I.2 (18-21) FORA SPOTKAŃ (44 000,00 zł) |
|||||||||
2 poł. 2017, 2 poł. 2019, 2 poł. 2021 |
CEL: Przekazywanie wiedzy na tematy branżowe, dotyczące wykorzystania rozwiązań przyjaznych środowisku i innowacyjnych. |
Forum Biznesu |
Przedsiębiorcy prowadzący bądź zainteresowani prowadzeniem działalności w ramach przedsięwzięć 1-3 LSR |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba forum- 3 |
9000 |
Ankieta dla uczestników forum, oceniająca jego przydatność w prowadzeniu działalności gospodarczej |
Ocena przydatności organizacji forum w procesie zdobywania nowych umiejętności i wiedzy z zakresu innowacyjności rozwiązań przyjaznych środowisku |
Zmiana stosowanych metod przekazywania informacji na forum |
1 poł. 2018 |
Wyjazd studyjny |
Przedsiębiorcy prowadzący bądź zainteresowani prowadzeniem działalności w marach przedsięwzięć 1-3 LSR |
Komunikacja bezpośrednia |
Wyjazd studyjny – 1 , liczba uczestników wyjazdu - 35 |
20000 |
||||
1 poł.2018, 1 poł. 2020, 1 poł. 2022 |
Forum Kultura i Natura Borów Niemodlińskich |
Właściciele, zarządcy i użytkownicy obiektów związanych z lokalnym dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym, potencjalni beneficjenci przedsięwzięć 4-5 LSR |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba forum- 3 |
7500 |
||||
2 poł. 2017, 2 poł. 2019, 2 poł. 2021 |
Forum Organizacji Pozarządowych |
Organizacje pozarządowe, grupy nieformalne potencjalni beneficjenci przedsięwzięć 6-7 LSR |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba forum – 3 |
7500 |
||||
|
|||||||||
II.1 DORADCA (176 000,00 zł) |
|||||||||
Od 2016 w systemie ciągłym |
CEL: Zwiększenie wiedzy na temat warunków ubiegania się o dofinansowanie w ramach LSR REZULTAT: zwiększenie ilości wniosków poprawnym pod kątem formalnym i merytorycznym |
Doradztwo dla Przedsięwzięcia 1 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 1 |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba podmiotów którym udzielono indywidualnego doradztwa- 20 |
27200 |
Ankieta na temat zadowolenia z doradztwa |
Ocena jakości pomocy świadczonej przez LGD w zakresie doradztwa |
Dodatkowe przeszkolenie osób udzielających doradztwa np. w zakresie komunikacji interpersonalnej czy organizacji pracy |
2016-2020 |
Doradztwo dla Przedsięwzięcia 2 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 2 |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba podmiotów którym udzielono indywidualnego doradztwa- 15 |
16000 |
||||
2016-2020 |
Doradztwo dla Przedsięwzięcia 3 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 3 |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba podmiotów którym udzielono indywidualnego doradztwa- 16 |
28800 |
||||
2016-2020 |
Doradztwo dla Przedsięwzięcia 4 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 4 |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba podmiotów którym udzielono indywidualnego doradztwa-25 |
33600 |
||||
2016-2020 |
Doradztwo dla Przedsięwzięcia 5 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 5 |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba podmiotów którym udzielono indywidualnego doradztwa- 15 |
16000 |
||||
2016-2020 |
Doradztwo dla Przedsięwzięcia 6 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 6 |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba podmiotów którym udzielono indywidualnego doradztwa- 25 |
30400 |
||||
2016-2020 |
Doradztwo dla Przedsięwzięcia 7 |
Docelowi beneficjenci przedsięwzięcia 7 |
Komunikacja bezpośrednia |
Liczba podmiotów którym udzielono indywidualnego doradztwa- 20 |
24000 |
||||
II.2 BIURO LGD (1 484 500,00 zł) |
|||||||||
V 2016- |
CEL: Rozpowszechnianie informacji na temat założeń LSR, konkursach/naborach w ramach wdrażania LSR, działaniach LGD oraz bieżącym stopniu osiągania celów i wskaźników LSR |
Zamieszczanie informacji na stronie internetowej LGD |
Ogół mieszkańców obszaru, potencjalni beneficjenci |
Strona internetowa LGD |
Liczba informacji na stronie internetowej - 280 |
Utrzymanie strony internetowej w ramach kosztów bieżących , wpisy przygotowywane przez pracowników biura – koszty bieżące |
- Ankieta dla mieszkańców odwiedzających biuro z pytaniem o źródło informacji o założeniach LSR, konkursach, naborach, stanie realizacji LSR , - statystyki odwiedzin serwisów internetowych, |
Ocena skuteczności stosowanych rozwiązań – zwiększenie nakładów na najbardziej skuteczne środki przekazu . Ewentualna modyfikacja planu komunikacji |
Bieżące śledzenie najnowszych trendów związanych z przekazywaniem informacji/serwisów informacyjnych, społecznościowych, pod kątem ich wykorzystania w rozpowszechnianiu informacji , szczególnie w zakresie nowoczesnych technologii.
|
V 2016- |
Zamieszczanie informacji na stronach internetowych gmin partnerskich |
Ogół mieszkańców obszaru, potencjalni beneficjenci |
8 stron internetowych gmin |
Liczba informacji na stronach internetowych - 250 |
W ramach kosztów gmin partnerskich, wpisy przygotowywane przez pracowników JST |
||||
V 2016- |
Zamieszczanie informacji na profilu Facebook |
Ogół mieszkańców obszaru, potencjalni beneficjenci |
Profil społeczn. |
Liczba wpisów - pracowników biura - 850 |
Wpisy przygotowywane przez pracowników biura – koszty bieżące |
||||
V 2016- |
Mailing |
Członkowie LGD, zespół odpowiedzialny za wdrażanie LSR, subskrybenci newsletera |
Poczta elektroniczna |
Liczba adresatów maili - 400 |
Utrzymanie poczty elektronicznej w ramach kosztów bieżących , poczta przygotowywana przez pracowników biura- koszty bieżące |
||||
Animacja |
184 500 zł |
- |
- |
- |
|||||
Koszty bieżące (w tym doradca) |
1 660 500 zł |
- |
- |
- |
|||||
Razem |
1 845 000 zł |
- |
- |
- |